Livrarea
1. În cazul în care Clientul alege să plătească în numerar la livrare, procesarea comenzii începe imediat după plasare. În cazul în care Clientul folosește o metodă de plată on-line, procesarea comenzii începe după ce a fost confirmată creditarea contului IBC cu 100% din suma datorată pentru comandă – acesta este momentul de la care începe să curgă termenul de livrare a produselor către Client.
2. După ce Clientul a primit confirmarea prin e-mail a comenzii, aceasta va fi livrată de noi Curierului și vă va fi livrată de către Curier într-un termen estimativ de cel mult 3-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii sau de la momentul în care contul IBC este creditat cu 100% din valoarea comezii în cazul plăților efectuate on-line. În cazul în care s-a selectat livrarea rapidă, comanda este repartizată cu prioritate. Termenul de livrare poate fi mai lung în perioadele campaniilor speciale. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.
În momentul livrării de către noi a Comenzii către Curier veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv numărul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.
Pentru livrare veți fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimțiți să ii furnizăm datele dvs. de contact în acest scop. La primirea Comenzii veți prezenta un act de identitate valid și veți semna AWB-ul/bonul de primire.
În cazul în care nu se reușește livrarea coletului după două încercări, coletul ne va fi returnat, urmând să suportați costurile și consecințele returnării.
3. Livrarea se va efectua prin intermediul Curierului ales la libera sa apreciere de către IBC.
4. Taxele de livrare sunt cele menționate în rubrica specială la momentul finalizării și plasării Comenzii, așa cum sunt confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea și plasarea Comenzii sunteți de acord cu plata acestor taxe împreună cu Prețul Produselor. Taxa de livrare se aplică pentru fiecare colet în parte.
Facturare și plata
Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite către Client factura în format electronic și o va trimite Clientului la adresa de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv:
1. În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului.
2. Transfer bancar: IBC acceptă transferuri rapide . În cazul transferurilor rapide, Clientul este în siguranță redirecționat către website-ul operatorului de plăți, și apoi, din website-ul operatorului de plăți către website-ul băncii selectate din listă, în vederea transferului banilor. Operațiunea de plată are loc între Client și operatorul de plăți selectat.
3. IBC nu acceptă transferuri tradiționale, astfel încât Clientul nu va primi niciun număr de cont bancar în care să transfere banii, spre ex. prin mandat la un oficiu poștal.
4. Plata cu cardul: Clientul trebuie să dețină un card care îi permite să efectueze plăți online (Clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplinește aceste cerințe). Operațiunea de plată se realizează între Client și operatorul cardului Clientului.
Debitarea cardului/contului dvs. se realizează numai după ce ați finalizat și plasat comanda. Pentru siguranța dvs., toate tranzacțiile sunt criptate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card/în cont și va fi debitată din contul dvs. în momentul în care vi se expediază de către vânzător prin e-mail confirmarea comenzii. În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacția cu cardul eșuează /nu este efectuată, comanda dvs. este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație față de dvs. În acest caz va trebui să reluați procedura de comandă și să furnizați un mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, arătate în procedura de comandă.
În toate cazurile în care plata se face online, comisioanele bancare de orice tip (ex. de transfer, de schimb valutar etc.) sunt în sarcina dvs. și nu sunt incluse în Preț/taxele de livrare. Pentru informați legate de aceste comisioane vă rugăm să vă informați în prealabil la banca emitentă a instrumentului de plată/furnizoare a serviciului bancar.
Nu se acceptă carduri cadou sau carduri de cumpărături ca forme de plată!